Doświadczenia badawcze
- Preventing post-COVID Social Exclusion Together. Visegrad Grants (realizacja 2021)
- Psychospołeczne konsekwencje pandemii Covid-19 w Polsce i na Ukrainie. Instytut Filozofii i Socjologii UP -grant uczelniany (realizacja 2020-2021).
- Ocena zdalnego nauczania w perspektywie dyrektorów szkół, nauczycieli, uczniów i rodziców. Centrum Polityk Publicznych Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie (realizacja 2020)
- DUAL. Ponadnarodowa współpraca w kierunku wspierania kształcenia dualnego w placówkach szkolenia i kształcenia zawodowego. Program POWER 4.3 Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa (realizacja 2019-2020).
- Ewaluacja zewnętrzna: Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Miejskiego Programu Przeciwdziałania Narkomanii oraz Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie w Łodzi. Instytut Filozofii i Socjologii UP (realizacja maj-sierpień 2019).
- Młodzież polska i ukraińska w warunkach zmian społecznych. Instytut Filozofii i Socjologii UP -grant uczelniany (realizacja kwiecień-październik 2019).
- Badania terenowe na Ukrainie dotyczące traumy transformacji. Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej (realizacja październik 2018).
- Trauma transformacji – społeczne konsekwencje radykalnych przemian na Ukrainie. Narodowe Centrum Nauki- grant Miniatura (realizacja 1.04 2018 r-31.12. 2018).
- Młodzież na Pograniczach Europy Środkowo-Wschodniej” realizowanych przez Instytut Socjologii Uniwersytetu Zielongórskiego, Polsko-Niemiecki Instytut Badawczy UAM Poznań i EUV Frankfurt (Oder), Instytut Socjologii Państwowej Wyższej Szkoły Wschodnioeuropejskiej w Przemyślu, Katedrę Socjologii, Politologii i Prawoznawstwa Państwowego Uniwersytetu Pedagogicznego w Drohobyczu, Instytut Socjologii Narodowego Uniwersytetu w Charkowie, Instytut Socjologii Narodowego Uniwersytetu w Użhorodzie i Centrum Badań Wyższej Edukacji Uniwersytetu w Debreczynie (realizacja marzec -czerwiec 2015).
- Młodzież ropczycko-sędziszowska, ciągłość i zmiana wzorów życiowych. IS PWSW, IS UR (realizacja kwiecień 2005).
- Postawy młodzieży szkół ponadgimnazjalnych wobec historii Polski XX wieku. Badania realizowane dla Instytutu Badań Edukacyjnych przez konsorcjum WYG PSDB sp. z.o.o. oraz Uniwersytet Rzeszowski (realizacja 2014-2015).
- Konsumpcja alkoholu przez młodzież i postawy wobec zachowań ryzykownych młodzieży. Projekt realizowany w 2014 r. w ramach Centrum Badania Młodzieży w PWSW w Przemyślu.
- Przemiany orientacji życiowych podkarpackiej młodzieży. IS PWSW, IS UR (realizacja marzec-grudzień 2014).
- Strategie wejścia w dorosłość młodzieży polskiej i ukraińskiej. IS PWSW w Przemyślu (realizacja 2012-2014).
- Podkarpackie Obserwatorium Mikroprzedsiębiorczości. BD Center-Europejski Fundusz Społeczny (realizacja 2009-2010).
- Analiza społecznych konsekwencji przemian edukacyjnych w Polsce – kierownik projektu Marian Niezgoda prof. UJ. Komitet Badań Naukowych (realizacja 2008-2009).
- Mroczna Strona Granicy –skala i przyczyny występowania „szarej strefy” w powiatach woj. podkarpackiego graniczących z Ukrainą. BD Center, Program Operacyjny Kapitał Ludzki (realizacja 2008-2009).
- Trauma wielkiej zmiany na Podkarpaciu- społeczne koszty transformacji. Strategie adaptacyjne mieszkańców Podkarpacia i ich uwarunkowania. Komitet Badań Naukowych (realizacja 2005-2006).
- Aspiracje edukacyjno- zawodowe młodzieży Podkarpacia. BD Center, WSZ w Rzeszowie, EFS/EQUEL (realizacja: 2005 – 2006).
- Młodzież pogranicza wschodniego -badanie kohort 2007-2017. Instytut Socjologii, Państwowa Wyższa Szkoła Wschodnioeuropejska w Przemyślu (realizacja 2007-2017).